Kwaliteit, service, goede informatievoorziening en persoonlijke aandacht vinden we erg belangrijk. Daarom doen alle medewerkers van Tandheelkundig Centrum Amersfoort Vathorst hun uiterste best om u de beste tandheelkundige zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. Bespreekt u dit met ons en blijf er niet mee lopen. Zo helpt u ons ook om onze service nog te verbeteren!

Hoe kunt u ons laten weten dat u niet tevreden bent?

  • In de eerste plaats door contact op te nemen met de medewerker om wie het gaat. Dit lost meestal al veel op.
  • Zijn er toch nog vragen of onduidelijkheden, vult u dan het klachtenformulier in. U kunt het hier downloaden. Stuur het uitgeprinte en ingevulde formulier naar Tandheelkundig Centrum Amersfoort Vathorst, Markenhaven 42, 3826AC Amersfoort.
  • Van onze office manager krijgt u eerst een ontvangstbericht. We streven ernaar om vervolgens binnen drie dagen contact met u op te nemen. Onze officemanager kan ook een second opinion voor u regelen bij één van onze andere tandartsen.

Als deze stappen er niet toe leiden dat uw klacht is opgelost, kunt u zich wenden tot de NMT. Tandheelkundig Centrum Amersfoort Vathorst is aangesloten bij de formele klachtenregeling voor zorginstellingen van deze beroepsorganisatie. Meer hierover leest u op de website van de NMT: www.tandartsennet.nl.

Frivista - TCA - orthodontie-027341