Openingstijden
Maandag t/m donderdag van 07:00-21:00
Vrijdag 07:45-12:15 en 13:00-17:00
Zaterdag: 09:00-12:30 en 13:00-16:00
Klachtenregeling
via e-mail: [email protected] of via: ons contactformulier
Wij streven ernaar om onze patiënten te voorzien van tandheelkundige behandelingen van de hoogste kwaliteit.
Hiernaast zijn persoonlijke service en transparante informatievoorziening belangrijke speerpunten in ons organisatiebeleid.
Onze medewerkers doen hun uiterste best om onze richtlijnen op te volgen.
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent.
Aarzel in dat geval niet om contact met ons op te nemen.
Hoe werkt onze klachtenregeling?
Wanneer u uw klacht bij ons heeft gemeld, nemen wij binnen drie werkdagen contact met u op om uw klacht op te lossen;
Komt u er met onze praktijkmanager niet uit, dan kan onze praktijkmanager een second opinion voor u aanvragen.
De mening van een tandarts die niet bij het conflict is betrokken, kan uw visie bevestigen, nuanceren of een geheel nieuw inzicht geven;
- Als bovenstaande mogelijkheden er niet toe hebben geleid dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost, kunt u zich kosteloos wenden tot de klachtenregeling van de KNMT.
Wij zijn aangesloten bij de formele klachtenregeling van deze beroepsorganisatie.